Open Heavens

Monday, July 20, 2026

Open Heavens Daily Devotional by Pastor E A ADEBOYE

 OPEN HEAVENS DAILY DEVOTIONAL


DATE: TUESDAY, JULY 21ST 2026


TOPIC: THE KEYS TO FREEDOM II


Memory Verse:

"See, I have set before thee this day life and good, and death and evil." — Deuteronomy 30:15


BIBLE READING EXODUS 21:1-6


1 Now these are the judgments which thou shalt set before them.


2 If thou buy an Hebrew servant, six years he shall serve: and in the seventh he shall go out free for nothing.


3 If he came in by himself, he shall go out by himself: if he were married, then his wife shall go out with him.


4 If his master have given him a wife, and she have born him sons or daughters; the wife and her children shall be her master's, and he shall go out by himself.


5 And if the servant shall plainly say, I love my master, my wife, and my children; I will not go out free:


6 Then his master shall bring him unto the judges; he shall also bring him to the door, or unto the door post; and his master shall bore his ear through with an aul; and he shall serve him for ever.


MESSAGE 


Yesterday, we talk say the first step to comot from any bondage wey devil put person inside na to first admit say problem dey and say you need God make Him help you. Today, we go talk about the second step.


After you don accept say you need help, the next thing na say you gats really want make God help you. For John 5:2-9, Jesus ask one man wey don dey sick for 38 years, "You wan make I heal you?" Some people fit wonder why Jesus ask that kain question, but the truth be say no be everybody wey get problem truly wan comot from am. Some people don too used to their bondage and no even dey ready to leave am.


Our Bible reading today show us say if slave decide say e love him slavery and no wan go free, dem go mark am as slave forever. That one mean say if person choose to remain for bondage, nobody fit force freedom on am.


No matter how long person don suffer, the day wey e truly decide say e wan free, na that day the journey to freedom start. Just like the woman wey get issue of blood for 12 years (Matthew 9:20-22). The day she go meet Jesus with faith, na that same day her problem finish.


God fit deliver anybody wey devil tie, even person wey people think say no fit escape (Isaiah 49:24-26). But the person must be willing to receive that freedom.


My dear brother or sister, if person still dey enjoy sin, e still dey under devil control. If you call yourself Christian but you still dey follow people wey dey push you enter sin, you never truly ready for freedom. You need to cut off every bad friendship and anything wey dey draw you away from God.


No be only mouth to talk say, "I want freedom." Your life suppose show am. Live holy, pray always, study your Bible, and dey fellowship with other believers. As you do so, God go fight for you and give you complete freedom.


REFLECTIONS 


Ask yourself: "I still dey allow devil control any area of my life?" If the answer na yes, today fit be the day wey you decide to surrender everything to God.


BIBLE IN ONE YEAR Isaiah 25-28


AUTHOR: PASTOR E. A. ADEBOYE


HYMN 23 - ALL TO JESUS I SURRENDER


1. All to Jesus I surrender all to Him I freely give; I will ever low and trust Him, in His presence daily live. 


CHORUS 

I surrender all,

I surrender all,

All to Thee, my blessed saviour, I surrender all.


2. All to Jesus I surrender, 

Humbly at His feet l bow; 

Worldly pleasures all forsaken. 

Take me, Jesus, take me now. 


3. All to Jesus I surrender. Lord, I give myself to Thee; Fill me with Thy love and power, Let Thy blessing fall on me. 


4. All to Jesus I surrender, 

now I feel the sacred flame 

o the joy of full salvation!

Glory, glory to His name!


God bless you as you share.

#SeekFirsttheKingdomofGod #GodSeekers #GBY 


RCCG 74th Annual Convention!

Theme: MOUNTAIN MOVERS

Date: 3-9 August 2026 

Venue:The Redemption City

No comments:

Post a Comment